Informační systém POHODA profesionálně

Věnujte se svým klíčovým aktivitám a nastavení procesů v Pohodě nechte na nás.

Optimalizace firemních procesů

Chytré rozšíření programu pohoda

CLOUD pro POHODU

Školení a kurzy

 Školení programu POHODA

Efektivní CRM řešení

Školení zaměřené na řízení vztahů se zákazníky a klienty (Customer Relationship Management, CRM).

 

Na tomto školení se naučíte:

 

  • jak efektivně řídit a využívat vztahy s vašimi zákazníky
  • jak efektivně shromažďovat a využívat všechny dostupné informace o vašich zákaznících
  • jak využívat adresář pro správu kontaktů a komunikaci se zákazníky v rámci programu Pohoda
  • zásady elektronické komunikace
  • systémy klubových a slevových karet
  • jak využívat další nástroje CRM systémů

Náplň školení:

  • Marketing a CRM
  • Firma a její zákazníci
  • Segmentace zákaznických skupin
  • spotřebitelské faktory
  • zákazník na spotřebitelském trhu
  • CRM systém
  • základní funkce
  • definice a řešení jednotlivých nástrojů
  • informační filtry
  • Implementace CRM ve firmě
  • vazba nových nástrojů na stávající
  • komunikace v CRM
  • výstupy

Určeno pro:

 

  • malé a střední firmy
  • marketingové a obchodní manažery
  • zaměstnance, kteří mají ve firmě na starosti řízení podpory prodeje a vztahů se zákazníky
  • specializované prodejce
  • obchodní poradce
  • Školení je koncipováno jako celodenní, v ceně je zahrnuto občerstvení.


Skladové hospodářství

 

Školení zaměřené na podrobné seznámení s možnostmi vedení skladové evidence v programu POHODA a vedení skladových zásob.

Na tomto školení se naučíte:

  • jak nastavovat cenotvorbu a slevovou politiku
  • jak globálně zakládat, nastavovat a členit sklady
  • jak nastavovat přístupová práva v sekci Sklady
  • možnosti skladových zásob
  • používání čárových kódů EAN

 

Náplň školení:

 

  • Základní informace o vážené nákupní ceně a skladovém hospodářství v jednotlivých variantách programu POHODA
  • Nastavení skladů v rámci globálního nastavení
  • Tvorba a členění skladů
  • Vytváření cenotvorby a slevové politiky
  • Založení skladových karet. Možnosti skladových karet. Hromadné operace s kartami.
  • Přecenění a evidenční čísla
  • Zavedení skladové evidence a počáteční stavy skladů
  • Vkládání zásob do dokladů typu příjemka a výdejka
  • Nastavení práv uživatelů

Určeno pro:

  • malé a střední firmy
  • všechny zaměstnance, kteří nastavují a používají skladové hospodářství v programu POHODA
  • administrátory skladů
  • skladníky

 

Školení je koncipováno jako celodenní, v ceně je zahrnuto občerstvení.

 


Tvorba dokladů

Základní školení zaměřené na kompletní cyklus nákupu a odbytu: od poptávek přes nabídky zboží, tvorbu objednávek, fakturaci až po vyúčtování uhrazených záloh ve fakturách a vystavování příkazů k úhradě.

Na tomto školení se naučíte:

Jak tvořit:

  • nabídky
  • objednávky
  • zálohové faktury
  • faktury
  • storna
  • opravy
  • doklady z faktur vydaných i přijatých
  • doklady z dodacích listů

 

Určeno pro:

  • malé a střední firmy
  • všechny zaměstnance, kteří vytvářejí, a pracují s doklady v programu POHODA

Školení je koncipováno jako celodenní, v ceně je zahrnuto občerstvení.

 

 

 

Individuální školení

Školení šité na míru Vaší společnosti.

Nabízíme program individuálních školení přímo ve Vaší firmě, sestavených podle Vašich konkrétních požadavků a potřeb.
Víme, jak je v dnešní době čas drahý, a proto Vám nabízíme možnost individuálních školení přímo ve Vaší firmě.

Účastnící školení tak nemusí zbytečně trávit čas cestováním a navíc ušetří za dopravu. Další velkou předností je možnost pracovat s Vašimi konkrétními daty, ve Vašem firemním a softwarovém prostředí. Lektoři dojíždějí po Praze zdarma.

 

Pro bližší informace nás kontaktujte pomocí formuláře níže.

 

TelefonPředmětZprávaOdeslatJméno

 

Diskuze ke kategorii
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jméno:Váš e-mail:(E-mail nebude zveřejněn)Nadpis:Text příspěvku:
Zeptat se
Vaše jméno:Váš e-mail:(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvku:
Přidat reakci