Informační systém POHODA profesionálně

Věnujte se svým klíčovým aktivitám a nastavení procesů v Pohodě nechte na nás.

Optimalizace firemních procesů

Chytré rozšíření programu pohoda

CLOUD pro POHODU

smart modul CALLING

Vyvolávací systém

Nadstavbový modul programu POHODA slouží pro efektivní odbavení zákazníků čekající na výdej zboží ze skladu. Po celou dobu je zákazník informován o stavu jeho objednávky na LCD televizích. Vyvolávací systém je vybaven i kioskem pro ověření stavu objednávky pomocí čtečky čárových kódů. Jednotlivé stavy jsou měněny automaticky, nebo pomocí dotykového rozhraní ve skladu.

Popis běhu aplikace

Po vytvoření nového dokladu v agendě „Prodejky“ informačního systému POHODA, zobrazí se poslední trojčíslí čísla dokladu na obrazovce pro zákazníky v sekci „PŘIPRAVUJEME“.
Skladník po připravení zboží přesouvá objednávku do sekce „PŘIPRAVENO“. Přesunutí objednávky je možné provést pomocí dotykového monitoru v rozhraní pro skladníky, nebo pomocí kontroly dokladu v aplikaci plusMobile, se kterou je modul kompatibilní.
Po předání zboží zákazníkovi skladník dokončí výdej potvrzením v systému a tím odstraní objednávku z obrazovky pro zákazníky.

Rozhraní pro skladníky

Na monitoru vidí skladník přehled objednávek, které čekají na přípravu, které jsou připraveny k vyzvednutí zákazníkem a které již byly zákazníkům předány. Mezi těmito skupinami může objednávky přeřazovat (označit připravovanou objednávku jako připravenou k odběru, objednávku určenou k odběru označit jako předanou, apod.), což se obratem projeví na obrazovce pro zákazníky. Rozhraní pro skladníky může být spuštěno a ovládáno najednou na více pracovištích zároveň.

Rozhraní pro skladníky

Obrazovka pro zákazníky

Obrazovka se skládá ze dvou sekcí, které vyplňují celou plochu obrazovky.

  1. Sekce s čísly objednávek, které se připravují k výdeji
  2. Sekce s čísly objednávek, , které jsou připraveny k odběru


Zobrazení objednávky k výdeji je signalizováno akustickým signálem (gong) a blikáním nově zařazeného čísla po několik sekund, aby byl zákazník rychle a přehledně upozorněn na možnost si objednávku vyzvednout. Zobrazovacích LCD obrazovek pro zákazníky, je možné mít několik.


Obrazovka pro zákazníky

Kiosek pro skladníky

Po celou dobu přípravy zboží si může zákazník ověřit stav své objednávky v kiosku. Ověření provede načtením čárového kódu z dokladu. Po načtení se zobrazí informace o stavu na obrazovce kiosku. Aplikaci je možno na zakázku graficky a barevně přizpůsobit přání odběratele.


Kiosek pro zákazníky

Cena modulu: 17 900 Kč
Cena instalace: 3 000 Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH.


V případě dalších dotazů, nebo objednávky, nás prosím kontaktujte na email: info@aksystem.cz, nebo na telefonu +420 604 901 011.
Modul je kompatibilní s POHODA E1.

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz